شکست زندگی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گول نخور

 وقتي دلي با گناه سياه و تاريك ميشه پاك كردنش كار حضرت فيله. 
وقتي چيني ميشكنه بند زدن نميتونه اونو مثل اولش كنه. 
روزاي خوبي داشتم قبلابا خوبي و خوشي داشتم زندگيمو ميكردم نميدونم چي شد يهو از همه چيز غافل شدم 
خودمو فراموش كردم 
وقتي چشامو باز كردم ديدم دارم از دست ميرم 
بازم خوبه زود فهميدم 
ولي توي اين مدتي كه ازخدا دور شده بودم خيلي قلبم سياه شده 
كاش زودتر بشم مثل قبل نه مثل قبل حتي بهتر از قبل 
دلم براي حال و هواي اون روزام تنگ شده 
آخ 
خدايا لحظه اي مارو به خودمون وامگذار 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط داوود در 9:24 | |